torstai 28. tammikuuta 2016

Jännän äärellä...

Kierto, jota olen odottanut lokakuusta saakka, tuntuu alkavan. Huomenna isken apteekin tiskiin 620 euroa ja hankin ensimmäiseen IVF-hoitoon tarvittavat hormonit. 

Jännittää, mitä seuraavat muutamat viikot tuovat tullessaan. Saatan olla muutamien viikkojen päästä raskaana. Tällä hetkellä en jaksa uskoa, että hoidosta mihinkään olisi. Kolmen ja puolen vuoden ajan olen pettynyt joka kuukausi. Olen heittänyt lukemattomia raskaustestejä roskiin tietäen, että aina negatestin jälkeen kuukautiset alkavat aina seuraavana päivänä. Ovulaatiotestejäkin olen suurkuluttanut. Viimeisen vuoden aikana en ole enää jaksanut testata ovulaatiota. Itseasiassa mä tunnen kroppaani jo niin hyvin, että tiedän ilman testejäkin, milloin ovuloin.

Huomenna soitto klinikalle. Ensimmäinen piikki vatsaan huomenna tai lauantaina ja siitä alkaa piinaviikot ja elämäni tähän mennessä jännittävimmät päivät. 

Voi kunpa vihdoin ja viimein...

Blogiin aion taas pitkästä aikaa päivittää kuulumisia. Pidän tätä myös päiväkirjanani hoitojen ajan. Pitäkää peukkuja, toivokaa puolestani parasta... Kaikki tuki ja tsemppi on nyt enemmän kuin tarpeen. 

Jos teillä on jakaa ajatuksia tai vaikka vinkkejä  IVF-hoidoista, toivon, että jaat tietosi ja kokemuksesi täällä kanssani.

<3 Ananas


Tulevat päiväni eivät ole neulakammoiselle suunniteltuja...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti