maanantai 8. syyskuuta 2014

Kp1 ja pään tuuletus


Joo...Kyllähän mä tämän tiesin. Ei tälläkään kertaa...

Mua ei edes ota päähän. Mä nimittäin jotenkin niin tiesin tämän. Eipä koskaan aiemminkaan oo tärpännyt. Miksi olis nytkään...

Mä pidän nyt hoidoista taukoa. Ei lääkkeitä, ei ultrassa ravaamista, ei kalenterin vahtaamista, ei pistoksia, ei stressiä. Mä haluan olla mä! 

Blogia en toki jätä. Aion kirjoitella ajatuksiani ja mieleni sopukoita auki tänne kaiken kansan ihmeteltäväksi edelleen. Täältä olen saanut voimaa ja tämän kautta olen toivottavasti antanut jollekin muullekin voimaa...

Mä oikein odotan tätä lääkevapaata syksyä. Jos tammikuussa on sama tilanne, mietin sitten uudemman kerran mahdollisia IVF-hoitoja. Nyt keskityn saamaan itseäni parempaan kuntoon. Syksysäät ja ihanat iltalenkit odottavat. Ja hei...mä voin surutta koko syksyn pitää hauskaa, juhlia ja nauttia ystävien seurasta kuoharin kera! :D Mulla on niin hauska viikonloppu takana, että se oli kyllä osasyy ja potku persuksille, että "Muista elää! Nauti! Pidä hauskaa!" Hetkeen en nimittäin ole tuntenut itseäni ja mm. näitä katkeruuden tunteita. Toivon, että pettymyksen hetket ovat pienempiä tästä eteenpäin, ainakin syksyn ajan.  IVF-pettymyksiä en nyt jaksaisi.

Aurinkoa Teille tähän ihanaan syyskuiseen viikkoonne! <3

Kuva: Google

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti