torstai 29. toukokuuta 2014

Luulo-oireilua?

Nippailua alavatsalla X
Hirveä nälkä koko ajan X
Paineen tuntua alavatsalla X
Särkyä ajoittain munasarjojen kohdalla (lähinnä vasemmalla puolella, oikeallahan se follikkeli möllötti) X
Väsymys X
Tunteet pinnassa:
Itku X
Kiukku X
Alakulo X
Ylipirteys X

Oletetusta oviksesta vasta vajaa viikko ja mulla muka nämä kaikki oireet. Todennäköisesti kiitos Letrotzolin. Ja niin kun minä itselleni ja teillekin taisin luvata, etten seuraa ja vahtaa kehoni antamia mahdollisia merkkejä epätodennäköisestä raskaudesta...

Kunpa siihen tikkuun piirtyisi tässä kierrossa kaksi viivaa. Jäisi nämä jossittelut, jännitykset, kaipaus, turhautuminen. Toisaalta otettiin oikein kunnolla mieheni kanssa yhteen tänään (täysin turhasta asiasta  tosin) ja hetken mielessäni vilahti ajatus, että mitäs jos ei sittenkään. Ehkä mä en haluakaan? Ehkei me halutakaan? Kunnes muistin taas kaikki ne hetket, jolloin näen mieheni leikkimässä tuttaviemme lasten kanssa. Kyllä mä haluan! Me haluamme!

Mulla olis lomalla aikaa kiertää kirppiksiä ja käydä hipelöimässä vauvanvaatteita. Mitään en ole vielä koskaan ostanut tulevalle lapselle. Tekisi mieli kasata pahvilaatikkoa, johon keräisi ihania vaatelöytöjä, mutta pelko epäonnistumisesta kalvaa luonnollisesti mieltä. Mutta sanokaa mun sanoneen...sinä päivänä, kun raskaustestin piirtyy kaksi viivaa, mä lähden vauvanvaateostoksille! :) Oli järkeä tai ei.

         Koska kahdesta tulee kolme?

2 kommenttia:

  1. Voi kunpa! Kunpa se olisi tämä kierto, joka päättyisi kohdallasi onnellisesti <3

    Luin vasta edellisen tekstisi ja jäin ihmettelemään sitä, että teille ei tehdä inseminaatiota?! Miten nää käytännöt voi olla niin erilaisia eri kunnissa...

    VastaaPoista
  2. Kiitos! <3

    Sanopa muuta...kyllä melkoisesti ihmetyttää. Odotan syksyä ja toivottavasti pääsen toisen lääkärin juttusille. Tai oikeastaan tietenkin toivon, että syksyllä ei tarvitse lääkäriin lapsettomuusasioissa mennä.

    VastaaPoista